Utkast: Men åhh...... ...

Men åhh......
Min man ska jobba hela natten...bara det är supertrist!
Då tar det förstås 2h att söva Leah.  Då i Leahs lilla 90 säng, jag, Eila och Leah.
Eila tycker inte att nattningen är världens roligaste tillställning men till slut somnade hon också.

När Leah väl somnat hör jag att hon fått rethosta. Går in för att kolla till henne och då spyr hon.
Börjar riva av sängkläderna och då vaknar Eila som jag lagt ute på soffan..
YES! I LOVE MY LIFE!

Så nu är klockan 22.30 och jag har fortfarande inte fått någon tid för mig själv idag. Leah står här bredvid mig och läser böcker samtidigt som hon fixar en present till mig. En illaluktande present dessutom..

Ja gnäll gnäll...

Nu ska vi byta blöja och sen försöka kånka upp alla nallar, tjejer osv till vår säng istället så kanske jag får sova lite grann inatt...

SOV GOTT!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0