åhhh....

När jag ser dessa bilder så kommer känslan tillbaka...känslan jag hade just då, i det ögonblicket.

Det finns ju inget större än att hålla sitt nyfödda barn i sina armar!
Jag känner mig så lyckligt lottad att jag fått vara med om det två gånger!
Att vi fått två friska barn!

Berätta inget för min man men jag skulle nog kunna föda en hel kull ungar... det är en helt mäktig känsla!

Ja jösses!

På BB med Leah


Och här med Eila

Just nu väntar jag på att min kompis Sara ska få sitt andra lilla barn! Hon är beräknad till den 8 februari :-)
Jag väntar som en tok! Så spännande....Leah säger att Emma ska få en lillasyster...


Kommentarer
Postat av: Gina

Helt underbara bilder

2009-01-11 @ 19:47:42
Postat av: anna

jag minns leahs body som igår!! på dagen, tre veckor efter alex, kom hon..! vilka barn vi har gumman!

2009-01-11 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0