Sista försöket..

Ja vi får nog ge upp nu..och köpa att vår lilla Eila ej vill ha välling.

Vi har försökt och försökt...med ersättning och välling. Olika flaskor, olika nappar, olika personer :-) Men ja inget funkar.
Hon tycker det är superkul med flaska och leker gärna den...och är det vatten så dricker hon gladeligen.
Men se välling det vill hon inte ha!
Idag testade vi nämligen igen...jag hade köpt ny flaska, ny napp och välling...nix gick inte.

Hur gör man då liksom?! På dagarna går ju bra med gröt och mat...men sen då? 
När jag ska försöka sluta amma? Stå och fixa gröt mitt i natten känns ju inte så lockande ..
Ger jag vatten? Ha ha låter det som jag är tvåbarnsmor?! :-D

Ja alltså detta är ju nytt för oss. Hade välling inte funnits hade vi ju haft en väldigt tunn liten Leah som vissa stunder bara hade levt på oliver, gurka och vatten :-)
Så för hennes del (och vår) har det varit en gudagåva!



Kommentarer
Postat av: anna

är leah oxå liten i maten?! alex äter ingenting!!! utom just välla. trixigt med eila och vällan.. hon är 7 månader nu va? boosta opp henne ordentligt på kvällen med kvällsmat. vet inte hur gamla barnen ska vara för att inte låta dem få nattamaten, men om det vore typ alexis och leah så skulle de kunna snutta vatten på natten, för det är nog inte mat de vill ha.. utan just för snuttandets skull. annars fåru la spä ut gröten så den blir som välling, mwhhahah.. gott! NOT! Lycka till gömman!!! Kram

2009-01-04 @ 13:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0