Eilas

För en liten stund sen tog Eila sitt knubbiga lilla pekfinger, pekade på sig själv och sa min.
Det var något hon skulle ha, som jag inte förstod.

Hon fortsatte peka på sig själv och sa min, min, Eilas!
Man blir ju så imponerad och stolt.
Tänk att hon redan förstår, att det är hon som är lilla Eila :-)

Nu händer det så mycket, nya färdigheter och nya ord hela tiden.
Min lilla pingla håller på att bli så stor!

Några nya ord är:

-Sitta

-Sitta där

-Pippi

-Fisk

-Klappa

-Spindel


Sen har hon börjat sjunga också. Imse vimse spindel och lilla snigel...
Hon är så underbart söt när hon gör rörelserna och trallar med sin spröda stämma :-D


Kommentarer
Postat av: Anna Salem

Oj, vad hon växer. vi saknar er, jag hör av mig efter helgen och då hoppas jag att vi kan ses. kram

2009-07-23 @ 22:14:20
Postat av: Gina

Superduktig tjej. Noer fortsätter glatt med sitt bocca bocca 24/7. Hahaha

2009-07-25 @ 09:50:59
Postat av: Petra

Jepp vi kommer på tisdagen 7-tiden, hoppas att ni är vakna ;) Vill ni ha något speciellt från båten? Vi köper nåt till er iaf så passa på att önska nu så att vi inte shoppar fel hihi...

Ses om några dagar, skall bli jättekul.

Just det, vi har ballongfärden bokad på kvällen genast på onsdagen. Så ni vet!!!IIIIIIKKKKK!!!!

2009-07-25 @ 17:38:35
Postat av: Tove

Jag vill gärna ha fler förslag! Gillar gubbnamn men är rädd för dem som är inne just nu. Kollade Vidar innan Vide men det var på starkt uppåtgående.



Hur kom ni på Eila?



Hoppas ni har en skön sommar!

2009-07-26 @ 11:43:12
URL: http://snovas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0