Åhhh...tyck synd om mig

Har inte sovit på 3 år...nu då barnen är sjuka är det värre än värst!
De vaknar omlott..eller samtidigt och grinar. De vill ligga på min madrass (80cm) jag campar i tjejernas rum för att kolla dem på natten då de hostar och har hög feber och för att slippa springa upp och ner i trappan hela natten lång :-(

Och nu mår jag dåligt. Känner mig helt orkeslös, täppt i näsan, ont i halsen osv osv....
Vill vara liten jag med...krypa under täcket och sova mig frisk.  När får man göra det igen? Om si så där 15 år?!
Då borde de klara av att underhålla sig själva lite på dagarna? Alternativt sova på nätterna?

Ja och visst kunde det varit värre...men det var skönt att få gnälla av sig lite :-D

Ursäkta flummeriet...skyller på febern. Nu ska jag äta thaigryta som min mamma hade med sig till mig igår :-)




Kommentarer
Postat av: Petra

Synd att jag inte kan ta ledigt och komma och ta hand om sjuklingarna så du skulle få sova. Vi har fullt med griniga ungar på jobbet så jag förstår precis vad du menar. Sen att vara 24/7 så det vet jag ju inte hur det är. Synd att ni bor så långt borta. =(

2009-03-17 @ 15:50:25
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: Linda

Puss på dig! Vet att du skulle hjälpa mig om du skulle kunna...

Behövde gnälla av mig lite :-) Snart är man väl back on track igen ..ha ha

2009-03-17 @ 16:13:21
Postat av: anna

Gnäll på bara!!! Det får du göra. USCH vilken pärs ni går igenom :/ o den lilla sömn du får blir väl inte så bra eftersom din kropp vakar även fast du "sover".. jadu, när får man sova? Stor kram!!!!

2009-03-17 @ 19:15:08
URL: http://xoduse.blogspot.com
Postat av: Gina

Lider med dig gumman

2009-03-17 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0