Börja jobba...

Ja det finns i mina tankar ofta...inte konstant men ofta.
Tänk att jag varit hemma så länge redan, nästan 3 år...Det låter som en evighet då man säger det.
Men det har känts som ett vingslag...ögonblick..sekunder...

Men vilka minnen, vilka känslor..helt j*vla underbart! Att vi fått två så vackra barn.
Snart börjar en ny fas, ett annat liv..spännande...skrämmande..
Det pirrar läskigt när jag tänker på det.
Tacksam. Känner mig otroligt tacksam...mot min man...som sett till att det funkat ekonomiskt.
Tacksam för att de är friska, tacksam för livet....
Får tårar i ögonen när jag ser och tänker på min fina familj.

Vad är du tacksam över?


Kommentarer
Postat av: anna

jag är oxå tacksam för livet. jag är tacksam över min son som höll mig vid liv när det var som värst! och jag är tacksam över att ha en sådan mysig tjej som du, i mitt liv! kram

2009-05-12 @ 19:08:48
Postat av: Anonym

Åhh.....tack! :-D

2009-05-12 @ 22:14:01
Postat av: Gina

Bra fråga. Just nu att det finns alvedon (noers tänder bråkar) men annars att jag har så fina vänner och en frisk familj.

2009-05-14 @ 11:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0