Vet inte om jag ska skratta eller gråta

Lägligt till Eilas 1årskalas blir hon sjuk. Hon har haft 39 graders feber nu i snart 3 dagar...
Hon vill såklart bara vara i min famn så bakning, städning och fix i trädgården är inte att tänka på.

Vi var hos doktorn idag, som först trodde virus. Men efter en snabbsänka ändrade hon sig. Men resultatet var inte självklart så vi ska tillbaka på torsdag för en ny koll. Hon trodde att det kunde gått ner i lungorna?!

Men ikväll då jag skulle försöka få lite gjort då barnen lagt sig....ja då bröt helvetet lös.
Eila skrek nästan konstant. Hon vill bara vara i min famn och jag var tvungen att gå runt i huset...

21.30 då tålamodet inte längre var en dygd ( ja vad f*n betyder det egentligen?!) då kom jag på att jag kanske skulle prova bärsjalen.
Det tog 10 min så sov hon...vet inte om det var ipren, utmattning eller sjalen...men jag kan säga att jag uppskattade vad det än var som gjorde det..



Kommentarer
Postat av: Gina

Igen? Stackars stackars er. Hoppas hon blitt bättre nu. Det är karneval i Orminge på fredag om ni är friska och vill komma ut och kolla. Brukar vara väldigt kul för barnen.

Kram

2009-05-27 @ 21:07:02
Postat av: anna

stackars hjärtat!! bärsjalen var nog pricken över i:t tror jag.. skönt att hon fick vila lite.. ligg på sjukvården.. ni har ju lite värre m. köer o sånt än oss men jag skulle sätta mig på tvären om alex var så dålig :S styrkekram till dig hjärtat!!

2009-05-27 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0