Retat gudarna, en underdrift!

Imorgon var det tänkt att tjejerna skulle tillbaka till förskolan efter Eilas ögoninflammation.

Tyckte Leah var lite låg idag men jag trodde det var efter allt stohej från kalaset.
När hon kröp upp i min famn så kände jag att hon var varm...tog tempen och mycket riktigt 38 grader..
Alltså ärligt talat!!!!
Men va? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Hon klagade på att hon hade ont i öronen igår natt...så vi vet inte riktigt. Det sjuka är att hon avslutade sin pencillinkur förra veckan, betyder det att den inte bet. Eller är detta något nytt?
Är det någon som tror att jag har kvar mitt jobb efter jul???
ÅHHHHHH!!!!

Glass är gott då man är sjuk..


Kommentarer
Postat av: Petra

Försenade födelsedagsgratulationer till Leah. Missade det helt då vi firade farsdag.



Helt otroligt att ni är sjuka igen!! Vi hade en tjej på dagis som var sjuk så där ofta också men de hade en av mommona som kunde sköta så föräldrarna kunde jobba. Sen satt de rör i öronen och nu är tjejen frisk nästan hela tiden. Så för henne var det där problemet var. Så det kan vara så lite det handlar om.

Hoppas att ni snart blir friska allihop! Själv skall jag opereras imorgon på morgonen så jag skall också käka glass i åtminståne en vecka framöver. Skall ikväll hämta de dyraste och godaste glassarna jag hittar ;)

HÄLSA!

2009-11-10 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0