Gnälligt!

Det har varit lite gnälligt här hemma i några dagar och inatt fick vi svaret!

Eila spydde nonstop hela natten med 30 min mellanrum med slut 06.00, sen sov hon till 9.00 och morgonvällingen vid 10 kom upp igen :-(

Leah hon hostar och är snorig och nu fick hon precis feber....

Ja vad säger man?! Man skäms när man får ringa till sina kollegor, om man säger så.
Jaha det är bara jag igen, jag kan tyvärr inte komma imorgon heller ..historien upprepar sig.

Ja så nu sitter vi andra här och undrar när vi börjar kräkas, life is sweet!

Kommentarer
Postat av: Anna Salem

nu är ju ni tre som "går" på dagis och ni verkar få stänk av alla baciller. vad tråkig för dig att det blir så hackigt med jobbet. en kram från mig gör inte er friskare men det får ni ändå. kram kram kram

2009-09-27 @ 23:48:13
Postat av: Linda

Tack gumman!

Kram

2009-09-28 @ 12:26:46
URL: http://lindasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0