Ledig fredag

Idag hade jag och barnen ledig fredag. Jätte lyxigt!
Vi var på biblioteket och lånade lite grejer både till mitt jobb och hem.

Sen hade barnen valt aktivitet och det blev badhuset för hela slanten.
Vi hade så roligt! Tur att mamma också älskar att åka vattenrutschkanan...

Sen fick vi in lite shopping också..en present till R eftersom vi firar 6-årig bröllopsdag imorgon :-)

Sen ville jag överraska R med lite mysig fredagsmiddag på kvällen och det blev rårakor med gräddfil, rödlök och stenbitsrom...till förrätt och sen hasselbackspotatis med fläskfilé och kantarellsås..

Önskan inför imorgon är en dag med min man...strosandes på stan. Lite god lunch, lite shopping och lite "egentid" men sen vill jag nog hem till barnen igen för middag och mys..
Ja det känns som det skulle vara det perfekta för att fira vår dag får se vad det blir.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas ni får en underbar dag! KRAMAR!

2011-08-20 @ 10:14:37
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0