Trosa Stadshotell

Min man gav mig en spa upplevelse på Trosa Stadshotell.
Vi åkte dit nu i lördags och allt började med en aromainpackning.

Medan jag låg där inpackad så fick jag ansiktsbehandling och huvudmassage. Helt underbart!

Efter det var det afternoon tea. Sen gick vi upp på vårt rum som var en stor bröllopssvit :-)
På med tofflor och morgonrockarna och sen ner till spa avdelningen med bastu, varma källor, aromarum osv...

Sen var det 4-rättersmiddag, väldigt god mat och duktig personal...

På söndagen var det världens godaste frukost och efter det strosade vi runt i Trosa i solskenet och vid lunch åkte vi mot stockholm igen. Utvilade, nöjda och glada.

En fantastisk present! Tack älskling för att du ordnat allt detta för mig! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anders Scharp

Hej Linda

Vad roligt att höra att ni hade det bra hos oss.

Känn er varmt välkomna tillbaka

Med önskan om en fortsatt trevlig vårvecka

Hälsar

Anders Scharp

2011-03-22 @ 10:30:03
Postat av: Anna Salem

åh vad mysigt det såg ut att vara.

Grattis i efterskott sötnos.

kram Anna

2011-03-24 @ 20:43:54
Postat av: Linda

Tack vännen!

Ja det var underbart!

2011-03-24 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0