Min förstfödda!

Min förstfödda, min älskade lilla pärla!

Hon börjar bli så stor! Jag hinner knappt med...

Idag var vi på träff på hennes skola.
En timmes besök för att få träffa fröknarna och barnen i klassen.

Hon var så spänd. Ville inte att jag skulle lämna hennes sida.
Fröken bad barnen att komma på En eller två saker som de tyckte skulle vara roligt med att börja i skolan.
Det var svårt...någon sa att det var kul att få nya kompisar...sen var det tyst.

Sen räckte min lilla prinsessa upp handen...jag tycker att det ska bli kul att lära mig läsa, räkna och skriva :-)

*STOLT MAMMA*

Jag var nervös, det kändes väldigt läskigt. Men efter mötet blev jag lugnare. Det kändes som en bra lärare och som det blir en bra klass.
Det är bara att hålla tummarna att allt blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0