Det enda jag tänker på..

Ja kanske inte det enda ;-) men ni förstår..
-Träning-
Jag känner mig sjukt motiverad att börja, vill kasta mig ner och göra situps, plankan, armhävningar osv..
Sätta på mig skorna och ut för en springtur..
Cykla ja you name it..
Inte för att jag skulle orka men jag skulle vilja orka :-)

Är det för att jag är sjuk?? För att jag kan gå upprätt utan att hålla på att svimma av febern? För att värken i kroppen och huvudet håller på att lämna mig?

Är det för att doktorn förbjöd träning den första veckan på pencillinkuren?

Undra om känslan sitter kvar när jag är frisk? Ha ha.. Man kan ju hoppas..

Lägger in en gammal träningsbild från i somras när jag hade ett grymt flow :-) och så hoppas jag att jag hittar dit då jag är kry igen!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du blir frisk snart! Träningsdrivet har du säkert kvar, du är så disciplinerad!

Massa krya på kramar!

Svar: Puss på dig!
Linda

2013-01-11 @ 08:15:53
URL: http://stockholmare2013.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0