F*n!!

Jag och min man skulle dra iväg med båten till en fest. En ö där massa vänner samlas för aktiviteter hela dagen och Robban ska spela med bandet på kvällen. 

Båten var packad och barnen skulle sova hos farmor och farfar. Gå frukost, dricka, allt var förberett för en mysig helg!

Då startar inte ena motorn.. Höll på hela kvällen/natten igår och även imorse. Stendöd! 

Bara att packa ur och planera om. Eftersom det inte finns sovplatser på ön så var det ultimat att komma i båt.. Mysigt och allting är med liksom. Och jag och min man skulle få ha lite tid för varandra. Vi hade verkligen sett fram emot det. 

Nu får jag vinka av min man istället så han kan gigga och jag får snopet åka och möta upp barnen..

Usch så ledsen jag blir :-( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0