Ensam

All alone!

Min man är på invigningsfest av nya lokaler med firman. Jag skulle egentligen varit med men jag har haft feber sen igår.
Har huvudvärk och är riktigt hängig.
Barnen skulle då ha varit hos farmor och farfar.
Eftersom alla var inställda på det och jag behövde vila så åkte barnen hem till dem iallafall.

Och nu sitter jag här, helt ensam. Sov 2h då jag lämnat barnen och nu ska jag sätta mig och titta på The City på datorn tänkte jag.
Ingen har ringt heller, vilket jag hoppas bådar gott. Det är första gången Eila ska sova borta.

Skönt att få vila men usch vad man saknar dem!



Kommentarer
Postat av: Gina

Visst är det värdelöst, flera gånger i månaden går jag och dagdrömmer om att få vara lite själv men sen när John tar Noer och drar på äventyr är det alltid bara ganska tråkigt att va hemma ensam..

2009-04-04 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0