Lista

Är inte inne här lika mycket...mest för att jag blir så irriterad på att det tar 100 år att ladda upp nya bilder.
Men jag tänkte bjuda på en liten lista som min kusin hade på sin blogg (http://snicksnack.blogg.se/)
Humör: Mest lite matt av trötthet..
Gjort: Jobbat
Planer: Gå och lägga mig inom en snar framtid :-)
Kläder: Jeans från Vila,stickad tröja från Lindex, raggsockar som jag inte vet var de är köpta.
Ser på: Dataskärmen och tv´n
Lyssnat på: Barnröster och mina kollegor
Läser: Bloggar
TV: Japp, samtidigt som jag skriver detta. Just nu är det nyheterna.
Dricker: Vatten
Äter: Pizza...så skönt att slippa laga.
Middag: Ja som sagt :-) ...
Bästa: Att barnen sover och att jag snart ska få sova själv.
Sämsta: Att min man ska bort imorgon, att jag måste betala räkningar och förmodligen gräva fram bilen imorgon innan jag lämnar ungarna. Snöar som attan här!
Barn: Japp en hel drös...15st på jobbet och 2 hemma :-D
Väder: Kallt, blåsigt och massa snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0