Vårt liv

Sjukdom...det var något jag hoppades skulle hålla sig borta 2011.

Men inte ens en hel vecka på jobbet klarade jag sen däckade jag. Och det rejält!

Fick halsfluss med en hals som jag helst hade amputerat, feber och magont (körtlar som svullnat) och början på öroninflammation på ena örat. Nu på pencillin men även om detta är tredje dagen så värker min hals och örat...och jag känner mig som i en dimma.

Samtidigt har det blivit lite bättre..för nu kan jag äta lite och dricka. Och då tar mitt dåliga samvete över. Då var det en pina att lämna mina ungar på förskolan. Fast jag vet att jag bör vila...men jag är ju hemma..och Eila ville inte riktigt idag och åhhhh...
Ja jag kommer ju iallafall hämta tidigt idag men.. mmm....nu längtar jag efter dem. Fast det var 15 min sen jag lämnade dem :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0