Födelsedag

Jag fyllde år för några dagar sedan..
Jag kände väl att jag inte egentligen inte behövde fira några födelsedagar längre...utan tänkte att denna dag skulle glida lite obemärkt förbi.
Men jösses vad uppvaktad jag blev! Så mycket att det var ganska roligt att fylla år iallafall... :-)
Min äldsta lillebror stod för födelsedags middagen.
Min man hade ordnat en romantisk "get away" till ett hotell...bara vi två, 4 rättersmiddag, spa, spabehandling osv..Får berätta mer om det sen..
Min pappa kom med en skitsnygg skinnväska. Två andra bröder köpte arbetskor åt mig.
Jag fick två blombud..
Presentkort på Nacka Forum.
Osv...
Det var som om jag fyllde jämt :-D
Här är Alexander och Eila som gjorde min födelsedagsmiddag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0