Rören byggs in..

Nu närmar sig allt.. Elektriker var här hela kvällen och kopplade in allt..

Robban bygger in rören i köket. Lister ska på plats, foder ska upp.

Till och från luften ska mätas?! Av någon..

Säkerhetskedjor ska monteras på fönstrena..

Trappräcket ska monteras idag. 

Elskenor ska upp i taket i köket.
Förrådet ska målas en gång till.

Hela huset ska städas av, fixas till.. Stylas :-) inför värdering.

Kvalitetsansvarig ska godkänna bygget, banken ska förhoppningsvis lägga om lånet när värderingen är gjord.. Osv osv..

Sa jag att jag är sjuk?! Dunderförskyld, hosta, ont då jag andas...
Och att Leah är lika förskyld med feber..
Japp! Lite att göra alltså.. 
Väck mig när det är över!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0