Ett år äldre..

Jaha så var man 1 år äldre.
Och oj så firad jag blivit!

Först i Umeå då vi var där. Med presenter och brakmiddag och alla samlade ❤️

Och igår hade mina fina kollegor ordnat blommor, tryffelsalami (min drog), oliver, paket och kom och sjöng.

Sen på kvällen var det fullt hus, god mat, marängswish ?! Stavas det så?!
Och mer paket.

Mina underbara barn hade ordnat egna paket i år.
Av Leah fick jag ett tennhjärta (halsband) hon gjort själv och massa strumpor.
Av Eila massa spa produkter och ett presentkort till Eilas spa :-)
Så fint! 

Och min man! Han är ju bara bäst! 

Idag efter jobbet fick jag min spa behandling, så skönt! Vilken härlig fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0