Båtsemestern

Igår kom vi hem efter 17 dagar på sjön. Vilken sommar det är! Vi har haft egen båt i 5 år och aldrig varit med om att det är 23-25 grader i vattnet!
Vi brukar vara vana vid 14-16 grader.
Vi startade vår båtsemester med Gröna Lund. Så roligt för barnen att starta där.
Sen måste jag skryta med att jag vågade åka Ikaros, ja jag vet inte vad som flög i mig 🤪 Men jag gjorde det!
Sen bar resan av mot Västervik och längs vägen stannade vi vid fina klippor och mysiga hamnar. 
Här kommer bilder: 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0