Åh shit pommesfrites vad fort tiden går...

Ni som känner mig har hört det förr...men jag måste bara få ur mig det...
Det känns som ett ögonblick sen som jag satt med min alldeles nya, skära lilla Leah i knät på BB..
Kunde inte slita mina ögon från denna vackra lilla varelse.

Och nu sitter jag här...har hunnit vara gravid igen..vara på BB en gång till..kommit hem med en till helt underbar, väldoftande liten juvel..och hon är redan 6 månader!!! Snart 7månader!!
Ett halvt år..herregud!! Hela sommaren, hösten och nu har julen varit här...

Jag ska ta vara på varenda sekund... jag försöker verkligen göra det! Men jag ska ta in varje doft, känsla, allt...
Det går ju alldeles för fort...

Kollade på lite gamla kort som jag lägger in åt er här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0