Helgen var allt annat än skön...

I fredags när jag kom hem var jag otroligt trött och såg fram emot en helg med min lilla familj.

Kvällen slutade dock inte så roligt!
Eila började exorcist kräkas och vi gjorde inte annat än att torka, duscha och tvätta...
Lördagen fortsatte likadant...och då slog även Leah följe. Hon fick dock också hög feber och grät och klagade på att hon hade ont i kinden?
Söndagen fortsatte i sjukdomens tecken...

Jag och Robban har dock klarat oss och tackar högre makter för detta! Men helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Nu verkar de båda pigga och glada (mamma är desto tröttare)...men de har lite svårt för mat fortfarande. Lite spagetti med smör lyckades jag dock få i dem.

Kommentarer
Postat av: Petra

Makaroner med smör går alltid ner!

2009-12-08 @ 15:16:28
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: Gina

Shit va jobbigt. Hoppas 2010 blir ett år utan minsta förkylning för er del!!

2009-12-08 @ 20:23:24
Postat av: Anna Salem

Mysigt det ser ut med julpyntet

2009-12-08 @ 21:15:50
Postat av: NovaQueen.se

Välkommen till NovaQueen.se - klädesbutiken på nätet!

2009-12-12 @ 21:23:32
URL: http://novaqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0