Nacka Forum

På vår lusselinné jakt, träffade vi tomten. Mitt i Forum satt han :-)
Barnen fick lämna in sin önskelista till honom och gå upp och prata lite.

Jag frågade Leah vad som skulle stå på hennes lista och hon svarade snabbt, en spindelmannen gubbe(Robban har paxat den julklappen). Jaha något mer, undrade jag.
Nej mamma, bara det!
Hon var så modig, gick själv upp och överlämnade listan och pratade lite med tomten.
Eila hänger bakom, hon vågade sig inte upp.
'
Tomten dirigerar Leah till ett bra kort :-D
Efter gick vi för att äta en bit mat.
Pärlan

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Linda, Vilken fin blogg du har! Leah var tuff som vågade träffa tomten! Min lilla Louva vart helt förskräckt av honom och bad mig gå en annan väg :)

/Marie

2009-12-15 @ 08:24:58
URL: http://www.modernafamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0