Ja jävlar..

Mycket ska man klara av...eller ja allt är ju relativt. Kunde ju faktiskt varit värre. 
Men en hel del prövningar i form av sjukdomar har vi varit med om sen augusti (då Leah började på dagis)
Inatt väckte min underbara dotter mig med en exorsist spya som inte var av denna värld!
Jepp nu är hon magsjuk...

Eila spydde ju hela vägen hem från Umeå, resan som tog 10h pga snöstorm och en massa stopp.
Båda tjejerna hade 39 graders feber som de plötsligt fick i bilen och världens dunderförskylning.
Vi trodde dock att Eila spydde av förskylningen eller möjligtvis av sin pencillin då hon åt det pga öroninflammation (hennes 3:e i hennes 8månaders liv)
Men icke sa Nicke....tack för den! Leos fucking lekland!!!!

Kommentarer
Postat av: Gina

My god!! Säg till om jag kan göra ngt babe, kan inte ens föreställa mig hur ni har det. Kram

2009-02-11 @ 12:09:13
Postat av: anna

exorcistspyorna är helt underbara! man blir så ställd att man bara sitter där.. och låter de små kräkas ner duntäcken och kuddar!

jag vet hur det är att ha en liten magsjuk hemma, men inte två så jag skickar dubbla kramar!!

2009-02-11 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0