Ja just det...

Ni som undrar över tandläkaren...jo men visst. 
Det är inte meningen att jag ska dit.

Efter att ha planerat hela morgonen efter detta (hade tid kl 8)...väckte barnen, proppade i dem mat. Packade allt som skulle med då jag skulle bort efter tandläkartiden...
Stressad som få....lyckas jag slänga mig in i bilen i tid. På motorvägen då det är 10min kvar till min tid ringer de och avbokar!!
Jo men visst...
Robban hade tid direkt efter mig och skulle komma med barnen..så det var ju bara ringa och stoppa honom.

Ja vad ska man säga...hade jag ringt 10min och avbokat tiden så hade jag ju fått betala för besöket! 
Men att de kan göra det utan problem, ja det är ju inte helt ok.

Sen sa hon lite käckt du kan väl ringa och boka om tiden då du sitter lite bättre till...mmmm som om jag tänker boka om till en ny tid hos dem.
Ja så nu vet ni...nu tar det väl 10 år till innan jag kommer gå till tandläkaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhah, du skriver så bra! skulle du ringa o avboka så skulle de tuppat sig och kräva dig på cash.. men de kan bete sig hur som?! dåligt dåligt!

2009-02-09 @ 21:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0