Leah min lilla sjukling

Ja min lilla tjej....Hon spydde miljoner gånger igår...från 02.00-17.00
Tvättade väl 5 maskiner...

Och natten var hemsk. Hon hade 40 graders feber. Och 1h efter alvedon var den nere på 39.7 hon höll på att brinna upp.

Öppnade fönstret och baddade henne med en handduk med kallt vatten. Det senaste var väl väldigt obehagligt mot hennes feber varma kropp.

Så hon försökte putta bort mig och sa:
-Så mamma nu sover vi! Nu är det bra! Nu sover vi!
Kunde ju inte hålla mig för skratt...ha ha..

Vi vågade ej lämna henne själv under natten så jag sov i hennes säng.
Hon vaknade med 38.5, ynklig som få.

Dock har hon ätit två glassar idag så hon är ju lite bättre :-)



Kommentarer
Postat av: Gina

Men lilla gumman,så sweet.Usch va läskigt med så hög feber. Hoppas ni haft ert för några år nu!!

2009-02-12 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0