Leah var på dagis

Idag har Leah varit på förskolan igen. Första dagen på nästan 3 veckor!
Jag hämtade henne tidigt, hade packat lite frukt och vatten och så drog vi direkt till backen för att åka lite mer snowracer innan snön smälter bort.

Upp och ner för den där branta backen, 100 gånger minst...det måste ju räknas som träning om något :-D
Till slut hade jag... hör och häpna! Tröttat ut min dotter Leah så pass att hon fick ett trötthets utbrott och slängde sig på marken och tyckte att allt var fel :-) Så dramatiskt utbrott att jag inte kunde hålla mig för skratt...

Min andra tröttmössa sov i vagnen bredvid backen hela tiden medan jag och Leah roade oss.
Här är lite bilder!

Här gör sig Leah beredd att åka.

Här är backen. Där nere sover Eila.

Här gungar Leah, Abbe och Sylvia :-) Ser ni de sistnämnda?

Fruktstund

Prövar åka lite utan snowracern

Så åkte vi här också, offroad så att säga :-)

Koncentrerad inför åkning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0