Underbara människor!

Jag sitter här helt tårögd!
Farmor och farfar var precis förbi, mina svärföräldrar. Världens bästa svärföräldrar måste jag tillägga!

De kom förbi med "krya på sig paket" till tjejerna och en påse med massa gott till oss.
Bara för att, för att de vet att det är lite kämpigt nu med alla sjukdomar!

Tack för att ni finns! Ni underbara människor!

Leah orkade inte ens resa sig då farmor och farfar kom..men Robban hjälpte till att öppna presenterna och hon klappade Pippi pusslet och kramade nallen hårt innan hon somnade om..hon blev jätteglad!



Eila fick en supersöt mjukis!



Och vi fick blommor och massa lyxigt goda saker!!



Underbart! Tack! Detta gjorde verkligen min kväll!!

Kommentarer
Postat av: anna

Helt underbart!!!!

2009-02-14 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0