Vår dag

Idag har jag städat, tvättat, diskat m.m ja vilka dagar gör man inte det...
Men ja...damsugit och skurat golvet gör jag inte varje dag.
Så planerar någon att besöka oss oannonserat så kom nu :-)

Efter röjningen drog jag och tjejerna till affären, världens dyraste j*vla konsum butik.
Man går alltid ut därifrån och undrar vad det var som kostade så mycket?!

Efter gick vi en extra promenad och sen gungade vi lite i en lekpark i närheten. Men fy vad kallt det var...
Här är lite bildbevis!





Kommentarer
Postat av: Gina

Vilka fina bilder!!

Jag är såå impad av dig som gör allt det med två, har svårt att få ihop det med en..

2009-02-18 @ 22:38:44
Postat av: Andréas

Här var det -27 grader imorse. Inte kul. Hur mår Leah och Eila, fortfarande sjuka?

2009-02-18 @ 23:59:59
Postat av: Linda

-27, nä fy farao!

Ja de är snoriga fortfarande och Leah har världens hosta men det går åt rätt håll..

2009-02-19 @ 11:15:32
Postat av: Andréas

Det är nästan så att man vill fly landet. Till Grekland eller nått.

Okej, men dom lever iaf :)

2009-02-19 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0