Hemsk natt

Har haft en hemsk natt igen...barnen har vaknat i omgångar så jag har knappt sovit en blund.
Är så trött....men jag behöver rycka upp mig och städa nu då Eila sover och Leah är på förskolan.

Det där, passa på och sova då barnen sover är "bullshit" vem har ro med det?! Nu måste jag ju städa, tvätta, fixa och få mig lite egentid innan det är full show igen...

Har läst det som hänt Magdalena Graaf och sänder henne en tanke och hoppas hon blir bra, livet är skört..
Jag ska krama min familj lite extra och slösa med -jag älskar dig!
Gör det du med!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Gina

Exakt så har min natt vart ochså, sjukt trött även om jag bara har en liten natterrorist. Kram

2009-01-29 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0