Tankspridd...

Skulle ha träffat en gammal arbetskollega och vän till mig som jag inte sett på många år...
Pinsamt nog glömde jag helt bort det.

Satte på min mobil och såg ett meddelande om att hon snart skulle vara på plats där vi skulle mötas..
Usch vilken ångest! Vilken dålig människa.

Här hade jag lurat in henne till stan och satt själv hemma på värmdö.
Hoppas hon kan förlåta mig och ändå vill ses vid ett senare tillfälle.
Fy skäms på mig!

Busar järnet med Eila nu för att försöka lägga min ångest åt sidan...
Hur tankspridd kan man bli?!




Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vad jobbigt! Hoppas hon förlåter dig och att hon inte hade åkt långt.



Tack för beröm på bloggen, jag blir jätteglad!

2009-06-10 @ 22:58:39
URL: http://snovas.blogspot.com
Postat av: anna

har hon själv barn så förlåter hon dig! :D man har en hel del annat att tänka på, och glömma är mänskligt gumman! du får bjuda hem henne på en bit mat.. kram!!!

2009-06-10 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0