GI

Ja man kan ju säga att jag känner av att jag börjat.
Har haft huvudvärk sen imorse...molande, irriterande huvudvärk!

Om jag får samma reaktion som sist jag gjorde rivstarten så kan jag vänta mig ett migränanfall ikväll/natt med exorsist kräkningar...mmm...längtar!
Kroppen säger verkligen ifrån. Kroppen hänger inte riktigt med i rörelser, man är inte så snabbtänkt. Känns som man har kola i hjärnan. Ser suddigt! Tålamodet är obefintligt.
Knäppt att fortsätta, javisst :-D

Ja att producera mjölk och gå på rivstart är inte att rekomendera men men...
I helgen sker ju operation- amningsstopp :-)

Skriver jag konstigt nu så vet ni att det är för att hjärnan är avstängd :-D

Japp! Men jag kämpar på! Efter första veckan brukar det ju kännas bättre. Måste gå och mäta kroppen här nu också så jag vet om det minskar i cm..

Dagens lunch! Tonfiskröra med keso och grönsaker.


Kommentarer
Postat av: Gina

ja man blir inte mart av rivstarten. Lurren såg supersmarrig ut däremot, när ska du casha in din födelsedagslunch btw? Kram

2009-03-27 @ 13:36:06
Postat av: Gina

ja man blir inte smart av rivstarten. Lurren såg supersmarrig ut däremot, när ska du casha in din födelsedagslunch btw? Kram

2009-03-27 @ 13:36:37
Postat av: Linda

Nä usch, jag känner mig braindead..

Men 3:e dagen brukar ju vara värst. Hoppas att det är den som kommer lite tidigare för mig bara...

Och att det sen vänder.



Ja du det vore ju supertrevligt med lite lunch :-)

Nästa vecka? Kan du någon dag då?



Kram

2009-03-27 @ 13:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0