Igår

Hon är sjuk igen. Helt färdig. 39-40 grader igen. Jag sover bredvid henne för att kolla henne på natten.
Vi måste kyla ner henne, baddar med kalla handdukar, fönstret står öppet på natten, Alvedon och Ipren om vart annat..
Får se vart det leder, om vi måste åka in och kolla.
Igår kväll fick Robban gå ut med henne för att hon höll på att brinna upp.



Det ångar om hennes kropp...hon är så varm att man bränner sig på henne.
Hon till och med luktar feber :-(
Hon vaknar och gnyr, drömmer, gråter, hostar och brinner...

Kommentarer
Postat av: anna

det är bra att ni går ut med henne, många vågar inte göra det.. alex hade en sjukt hög febertopp förra våren, det var kallt fortfarande. vi gick ut på balkongen, han satt med endast blöja på min höft. vad gör man liksom? stackars lilla goa stumpan! åk in med henne, be dem kolla sänkan. låter inte helt bra.. :/ stooora värmande kramar!!!!

2009-03-15 @ 01:10:48
URL: http://xoduse.blogspot.com
Postat av: Gina

Helt galet att det händer henne igen. Gud vad jag tycker synd om er. Lilla stumpan...

Håller tummarna för att det går över snabbt och att ni får vara friska i år nu framåt..

2009-03-15 @ 07:44:42
Postat av: Andréas

Varje gång jag har varit med henne så har hon blivit sjuk. Haha jag är inge bra för henne

2009-03-15 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0