Det är mycket nu :-)

Min dator är full....proppfull! Så uppdateringarna har varit få här på bloggen.
Det blir så trist med inlägg utan bilder..

Det som händer just nu är mycket planerande inför födelsedagar.
Min man fyller 30år och min minsta pärla 1år..

Presenter, det ska bakas, grejer ska inhandlas...ja jösses...

Snart är det fullt hus med släkt/familj som ska bo här, det ska städas, ordnas, fixas...ja ni förstår hur svettig jag blir av att skriva detta :-)

Men kul blir det! Hoppas jag får upp lite bilder snart också.

Kommentarer
Postat av: Petra

Skulle vara så kul att komma dit nu, men som tur så kommer vi ju senare i sommar. Skulle bara varit roligt att fått hjälpa till lite. Vet att det är stressigt med allt sånt där, men kul sen när det väl stundar.

Vi har åkt med lilliputt tåget idag med barnen och de var alla i extas. Tänk så lite det krävs. Ett "tåg" och en sväng via stan. Och så glassen efteråt förstås ;)

2009-05-20 @ 11:09:07
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: anna

vad skoj linda!!!! hihhhi!



tänk att frillan blir ett år! :D

2009-05-20 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0