Första biobesöket!

Som jag längtat!!! Att få ta med min förstfödda dotter på hennes första biobesök...

Idag blev det av. Jag hade pratat med henne om det 1 vecka och vi såg båda fram emot det.
Det blev Spöket Laban "bullar och bång".

Så häftigt att få se hur spännande hon tyckte det var.
Hon är ju en lättviktare så trots extra kudde på stolen så ville den vika ihop sig då hon satt där...jag fick sitta och hålla emot :-)
Vi har haft en underbar mamma/Leah dag idag, med bio, fika i Sickla och lite shopping.

Spänd av förväntan!
Håller hårt i godispåsen
Efter bion
Kollar in allt folk
Min stora tjej...tänk att hon snart fyller 3 år..
Popcorn hör ju till, vill att mamma ska bära.
På väg till Sickla för att fika. Kolla in armbandet på benet :-)
Hon bestämde hela sin outfit, fanns inget utrymme för diskussion där inte..
Fika! Kollar in sin stora chokladboll..som hon sen inte ens smakade på.
Helt plötsligt sitter hon så här...ha ha som mig. Min lilla dam.
Jag gör som du mamma! :-D

Kommentarer
Postat av: Gina

Gud va mysigt!!!!

2009-10-25 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0