Idre

Nu kommer lite bilder från vår skidresa till Idre.
Vi åkte dit den 23 december så julafton firade vi där. Vi var allt som allt ett sällskap på 10 st.
Det blev skidåkning, bastu, goda middagar, trevligt sällskap! Vi hade så mysigt! 
 
Robban och farfar åkte med barnen i backen för att de skulle lära sig och då fick även jag åka.
Sen ställde min fina svärmor upp igen och tog hand om barnen så jag och Robban fick åka själva några gånger.
Så detta år blev det väldigt mycket skidåkning för mig, roligt! 
Och vilka snygga, sköna pjäxor jag fått!
 
Julafton, vems paket?
Våra tjejer, så spända! Har väntat så länge...och nu äntligen delas paketen ut.
Kolla in minen på Leah när hon ser vad som är i paketet. Detta gjorde "Umeå tomten" bra :-)
Här är en likadan min från Eila. En Barbiebil!
Här byggs det med lego :-)
De fick smink också och det skulle såklart testas direkt!

Dags för skidåkning! Här är vi på väg ut, första tillfället.
Skidorna var på och vips så drog hon :-)
Fortsättning följer...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0