Värker

Min kropp värker som ett enda stort blåmärke.
Har gått 1 vecka nu och jag börjar bli knäpp. 
Var hos doktorn idag och eftersom jag inte bokat besök (kom på deras öppna mottagning)
så verkade han inte så intresserad av att kolla vad som kunde vara fel. Inte ens sänkan bemödade han sig att kolla.
Han tyckte jag skulle börja hos en sjukgymnast för min rygg...vilket hån... 
 
Började förra veckan med rygg och nackvärk. Stelhet i nacken. Nu värker mitt bäcken, strålar ut mot ben och armar..
Men det värsta är ansiktet. Värker i mina kindben så jag vill gråta... Och jag är så trött...orkar vara uppe kortare stunder och sen vill jag bara sova. Har ätit diklofenak men det verkar inte alls bita.
 
Robban har fixat en tid åt mig till en naprapat imorgon...får se vad han säger/gör. Hoppas han kan laga min stackars skruttiga kropp.
 
Dock ringde min söta granne mig nyss och berättade om en hon känner som hade exakt samma symptom och han hade borrelia...hmmm...
 

Kommentarer
Postat av: Gina

Tänkte också Borrelia. Be dom kolla det på dig. Puss

2012-09-04 @ 11:27:12
Postat av: Johanna

Precis vad jag med tänkte på - borrelia !

En föredetta arb.kamrat gick med ständig värk i nästan ett år, sjukskrev sig under längre tid, tillslut kollade en läkare upp just borrelia och hon blev bra!

2012-09-04 @ 11:39:27
URL: http://skapandejag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0