Leahs sommaravslutning

Leah hade sin sommaravslutning i onsdags.
Underbart väder! Strålande små tjejer.
Klassen sjöng helt fantastiskt i klassrummet. Alla fick diplom och ett fint minne av sin lärare.
Tänk att de börjar ettan nu till hösten. Jösses, första klass. Hur stort är inte det!?
 
Allt var perfekt utom just mamman...jag är sjuk.
Vet inte heller vad som är fel. Ont i öronen, hör väldigt dåligt, känslig för alla ljud. Yrsel som kommer och går...trötthet..
Min man fick leda in mig i klassrummet för att jag skulle kunna gå in och sätta mig. Kroppen lyder inte.
 
Tredje doktorn vi besökt ska nu skicka en remiss...för att min man ringde dit och krävde en.
Så vi får se..
 
På kvällen blev det glass och maränger för att fira avslutningen..
 
Här är bilder på våra fina tjejer:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0