Idag är en dag att fira!

Idag blev allt klart med banken.
Bygget är godkänt och huset värderat!
Och idag var Robban på banken och fixade med vårt lån. Jag ska bara skriva under och sen ska det lämnas in på fredag och sen är byggkreditivet long gone! Så jäkla skönt!!

Min kusin och hennes man var här och hälsade på för ett tag sen och de lämnade över en fin champagne med orden, den här ska ni öppna när ni känner att det är dags att fira i det här bygget. Ja typ de orden :-) 
Tack Petra och Arto! <3

Och idag blir det alltså! Tunga stenar faller från våra axlar! Mest min mans förstås men det känns så himla skönt.

Så mitt i kräkinferno och krupp attacker så tänker vi alltså "poppa" upp denna och skåla, jag och min man!
Över allt vi åstadkommit, att vi byggt ett helt hus! Och att vi nu kan börja andas, leva och njuta igen!
Skål!!!



Kommentarer
Postat av: Petra

<3 <3 <3 Äntligen! Massor med kramar och njut!

2015-05-13 @ 22:10:35
URL: http://snicksnackpetras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0