Hej 2017!

Nu har jag inte skrivit på ett tag men kände att det var dags!
Nyår igår. Hela familjen fick stanna hemma i karantän då vi legat magsjuka och i hög feber.
En trist nyårsafton där vi inte gjorde många knop.
Men vid 12-slaget orkade vi oss alla ut för att titta på fyrverkerierna.
Och vilka fyrverkerier sen! Massor!

Idag mår vi bättre och imorgon har de kritiska 48 timmarna passerat och vi kan vistas ute bland folk igen.
Så idag tog vi oss ut för att få lite luft och gick en promenad i dagsljuset.
Sen har vi storstädat.
Och då menar jag städat 😊 Flyttat möbler, gjort rent där man inte annars kommer åt. Tvättat överdragen till soffan, dammsugit hela soffan. Städat ur lådor. Rensat papper och till och med sorterat in dem i pärmarna där de ska vara. Tagit bort julen gjorde jag också då jag ändå var igång. Lite stjärnor och så fick vara kvar men alla tomtar och ljusstakar.
Ja vi är på gång med riktig vårstädning! Robban skrattade åt mig då jag kallade det vårstädning men det är ju helt kalt ute och 10 grader varmt.. så det känns som vår på G.
Jag tror på 2017! Känner att detta blir ett bra år! 
Kolla in vår fina julklapp av min bror Alexander och Linnea. De fina förvaringsboxarna! Perfekt för papper och kvitton som annars samlas i högar!

Nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera här mer!
Ciao! 



Kommentarer
Postat av: tette

Hej..kul du uppdaterade lite :) ha de gott.Puss till er alla <3

2017-01-08 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0