Det går bra nu!

Den här långa sköna semestern som man sett fram emot..?!


Leah blir sjuk på midsommar och är fortfarande hostig.
Virus sa läkarna. Feber som kommit och gått.

Första semesterdagen- min farmor går bort. Min älskade, fina farmor. Hon var gammal, så visst var det väntat. Men sorgen är lika svår för det. Vi hade ett väldigt speciellt band.

Pga Leahs virus behöver vi hålla oss hemma för att inte smitta och hon orkar inget.

Farmors begravning i Helsingfors nu den 13/7. På hemresan får Robban återigen kramp i strupen och något sitter fast. Han sover inget på båten och kämpar med att försöka få bort det som sitter i vägen. Sjukvård tillkallas men inget hjälper.
När vi kommer iland åker vi direkt till Karolinska och efter 7h blir han inlagd på ett eget rum. Då har han inte ätit, druckit eller sovit sen dagen innan.
De söver honom och plockar bort köttbiten som satt fast.

Idag hemma första dagen sedan ingreppet och jag får Hosta, ont i kroppen och hög feber..

Alltså ärligt! Inte en stranddag! Inget skoj och bus. Bara sorg, sjukdom och sjukhus...

Nä fy så less jag blir! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0